Paaseiland: beelden en vulkanen

Reacties

Reacties

Joni

Nice one

Mathys

Deze is TOP, misschien nieuwe header?

ans

MOOIST

mathys

ik wil 'm als bureaublad... kun je die niet ff groot mailen??

Robin

Ik wil hem op a2 canvas.. ik zie hem wel verschijnen! ;)

Laurens

Hehe komt goed jongens! Doet hier als bureaublad ook al een tijdje goede zaken :)

Nieuwe header is in de maak, maar dat wordt ff iets recenters!

Alfons

Deze is zeker vet!
Al zou ik 'em zelf nog wel croppen zodat de twee meest rechtse er niet op komen..dan staat de zon ook mooi in het midden :)

Maar wat ik me afvraag is wat dat groenige in de lucht is?

kimberly

SUPER!!!!! de mooiste!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!