Eindelijk .. we gaan!!!

Vandaag begint ie..onze wereldreis!!! We zullen hier regelmatig reisverhalen en foto's plaatsen. Laat gerust een bericht achter...altijd leuk! We laten nog weten wat onze geplande route is en hoe de voorbereiding in zijn werk ging, maar nu eerst ons vliegtuig halen!! Bye bye!

Xander

Hé Laurens & Christina,

Dit zijn de dingen die mensen altijd al willen doen maar ja het komt er nooit van (excuus van kinderen enz.)... Tof dat het bij jullie niet blij willen blijft...Have fun, ik ben benieuwd naar jullie avontuur!!!

See ya within one year

Mathys

Go Go Go!!!

Geniet ervan.
And keep us updated.

Peace

FrenkieB

Maak er wat leuks van! en niet met vreemde mannen praten, steegjes vermijden, geen ijs van de straat eten, handen wassen na een toiletbezoek ;-)

Robin

Lu en Ceen, ik zal jullie missen! Maar geniet er van en we keep in touch!

Goeie reis!

Rutgrrr

Meeeeen wat een vette reis gaan jullie maken. Veel plezier! Laat die foto's komen! :-)

Groetnis

David

Veel plezier!

b a s s i e (;

Hey Laurens! Ineens een e-mail in mijn inbox, wat cool dat je op reis gaat! Have fun en zal de site in de gaten houden :).

Joni

Shit hey, zit helemaal in m'n eentje in #tndmedia :(

Ontzettend veel plezier het komende jaar, doe het vooral af en toe ook even rustig aan, en houd ons op de hoogte!

simme

Goeie reis Laurens! veel succes en plezier onderweg (en mooie site dit ook weer...)

Ruben

Woohoo, have fun!

Jorrit

Yoooooooooooooo!

Eindelijk vertrokken.... Maak er een te gekke trip van en geniet! Tot over een jaar.

Alfons

Ik wens jullie heel veel plezier!!
En ik zie jullie in Bangkok :)

rutgrrr

Oja, misschien leuk idee:

Joni

Rutger: Die heb ik ze ook al laten zien en Laurens zou nog iets origineels verzinnen :)

Marieke

Laat het grote Genieten beginnen!
Maak er een superjaar van!

Enne: ik reismee.nl!!

Gerda

Laurens & Christine ik ben vet jaloersss!

Geniet ervan en wees voorzichtig (jaja moeder spreekt ;))

Ik mis jullie nu al :P

Dikke kus Ger

Jurgen

Lu, Ceen, have fun en hou ons niet al te veel op de hoogte :)

abbo

goede reis, ik ben heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen en keep care

Ella

Stikjaloers! :/

Heel veel plezier en laat ons vooral meegenieten!

Jarno

Yo!

Veel plezier, goede reis en ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.

ps. niet vergeten om in Thailand naar de Full moon party te gaan

Laurens

De full moon party is zeker optie Jarno!