Merry x-mass and a happy new year!

Na vijf maanden reizen door Rusland en Azië zijn we aangekomen aan de andere kant van de wereld.Het gaat allemaal nog steeds super hier en we vermaken ons uitstekend. Vanuit het zonnige Australië wensen wij iedereen een vrolijke kerst en een spetterend 2008!!

ans

Ziet er erg kertsachtig uit!!
Kreeg tranen in m'n ogen.
Happy Christmas!

Chris

Jullie ook goede kerstdagen en een voorspoedig 2008.

Joni

haha, beats working on chrismas day! :)

Jullie ook nog de beste wensen en dat de reis in 2008 maar net zo goed en soepel mag verlopen als in 2007 :)

Alfons

Leuk hoor :)

Merry x-mass!!

David

Hetzelfde gewenst!

Anke

Ook van ons een gelukkig en gezond 2008 gewenst.En natuurlijk heel veel reisplezier met mooie verhalen en foto´s.

Een warme groet uit het koude Oostmahorn van Bertus en Anke

Roger

Voor jullie hetzelfde natuurlijk, maar dan onder mooiere weersomstandigheden dan bij ons ;)

loes galema

Wat een mooie foto's en verhalen. Ik was achter met lezen en heb er van genoten. En jullie hebben het nog steeds naar jullie zin en kunnen nog steeds genieten van alles

Ik heb genoten van de enthousiaste verhalen en mooie foto's. Ik was achter met lezen maar ben nu weer helemaal bij. Jullie genieten nog volop! Voor jullie ook een heel spetterend 2008 alvast toegewenst. Op de foto te zien ziet het er in ieder geval al vredig uit en spetteren doen jullie al dacht ik zo. Geniet en lieve groet, loes

Georgette

Hey wereldreizigers!!!

Een hele fijne feestdagen en een super begin van 2008!!!!!!

Dikke kus

andries en geke

hjirby de beste winsken foar jim it kommende jier, wy folgje jim op de foet en binne under de yndruk fan jim moaie ferhalen.

groeten fan Andries en Geke

Francis

Jullie ook Folle lok en seine!

ria louwen kreuger

hoi wereldreizegers
heb genoten van jullie verhalen en foto,s!
mijn zus woond in karori even buiten wellington!
ze wonen er al 46 jaar,en zijn hier 5x in nederland geweest,maar ik nog nooit in n.z!nu ik dit hoor en zie denk ik dat ik toch maar moet sparen!!
groetjes ria louwen