Antarctica!

Antarctica is cool!

Reacties

Reacties

Joni

Proost!

Geweldige serie weer, ziet er zeer cool uit!

Zal morgen nog een keertje checken :-)

Chris

Echt super vet!

Alfons

Hele vette serie!
Eigenlijk wel asociaal zo cool.

Gerda

Nou bij ons ziet de werreld er net zo uit ;)
Wij missen alleen die gekke vogeltjes....

Foto's zien er erg gaaf uit! Ik ga meteen het verhaal checken!

Kus

Mathys

vette serie!!!

Onze pasen was precies zo :( ook sneeuw en koud!

ans

jullie zien er zeer voldaan uit!
heb weer genoten van de geweldige foto's!
veel liefs!

andries en geke

wat wer in bjusterbaarlike mooie foto"s en ferhaal wat in super continent !!!!
goeie reis yn sud amerika.

Marten

Opnieuw een prachtig hoofdstuk toegevoegd aan jullie supertrip waar ik zeer van heb genoten.

Klaas

Ja, dit was weer een serie om kippevel van te krijgen .... verdorie, ik heb kippevel.
Schitterend. Die eerste kleine pinguin, neem daar maar een paar van mee, leuk hoor.
Proost.

Hilda en Wiebe

Een van de mooiste reizen tot nu toe volgens mij. Koude spreekt mij toch meer aan dan hitte. Hilda net andersom......

Ron en Arianne

Geweldige serie!!!

kimberly

zo mooi......behoord echt tot 1 van de mooiste verhalen en fotos!! super dikke kus

Jennifer

Ik droom er al jaren over om een wereldreis te maken, wat ook mijn plan is voorlopig. Alleen dat weet ik dus niet zeker aangezien ik 11 ben hahaha. Maar Ant Artica lijkt me zo gaaf!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!