Waaaahhhhh

Zo zit je te overdenken hoe de route wordt, wat je wel allemaal niet moet kopen, welke visa je allemaal moet regelen, en dan....duurt het nog maar twee weken voordat we vertrekken!! Erg spannend en raar. Zaterdag geven we een afscheidsfeest, Laurens heeft de afscheidsmail al geschreven en we zitten tussen de dozen. Alsof we gaan emigreren. Ergens is dat natuurlijk ook zo, maar dan voor een jaartje. Ik ben nu al een paar weken vrij. Het heeft ongeveer twee weken geduurd om te onthaasten (en ja, dat woord bestaat echt), maar nu zit ik behoorlijk in de chill mode. Vreemd, om niet te hoeven werken, niet uit te hoeven kijken naar het weekend, lekker uit te kunnen slapen. Maar ik moet zeggen dat ik nu ook wel weg wil, de wijde wereld in ! Laurens is nog steeds druk met z'n werk bezig (ookal zal hij dit in alle heftigheid ontkennen met kreten als 'Reismee is geen werk!'). Voor hem zal het denk ik straks wel wennen zijn om niet met vanalles bezig te hoeven zijn. Iedereen vraagt hoe het voelt om te weten dat je straks een jaar aan weggaat. Tsjah, wat voel ik nu eigenlijk? Het verschilt, voor het slapen gaan, vliegt het me soms aan, maar over het algemeen heb ik er gewoon heel veel zin in en sta ik te popelen! Anyhow, eigenlijk is het heel simpel; het is onwijs vet, heftig, cool en stoer! We hebben al zo vaak gehoord; dat zou ik ook wel willen, maar...niks maar, gewoon sparen en gaan met die banaan!!

Gerda

Yes, gaan met die appel!
Ik zit gewoon ook een beetje in spanning hoe jullie de reis gaan beleven! Ben nu al aandachtig jullie site aan het bijhouden :P

Tot zondag!

Joni

Reismee is geen werk!

Alfons

Morgen die kant maar es wat op zeker!!

Mathys

Wel voldoende strippenkaarten meenemen hé!

Laurens

komt voar de bakker!

Rick & Monique

Dat jullie de ondernemersgeest in jullie hebben is duidelijk. Ondernemend zijn jullie zeker.
Helaas is jullie reis voor ons (nog) alleen maar dromen.
Succes en geniet !