Een prachtige week in Peking

do not try this at home.

Reacties

Reacties

Robin

wtf?

ans

het ziet er niet gezond uit! Hoelang blijft dit zo??

Ingrid

Laurens moet naar de dokter denk ik.....

Kevin

Talpa in het kwadraat...

Alfons

Wat moet nou het voordeel zijn van zo'n behandeling?

Marten

Was ze je vergeten of zo?

Joni

Goeie shit! Nog een keer!

Laurens

We zijn nu een ruime week later en ze zijn bijna weg...

Ik zou het niet nog een keer doen haha

Christina

Voor meer info over deze techniek, is het misschien leuk om dit te lezen; http://www.newstarget.com/020253.html

Zit helaas geen doe-het-zelf instructie bij :-)

Anke

Wat ik me afvraag: Hoeveel betalen ze je nou voor zo´n behandeling?

Mathys

Sjeezus!!! Wel brute behandeling zo te zien...

wiesje

naar! ik zou aangifte doen.....

Laurens

Ik denk dat ik de rekening nog maar even moet sturen ja :)

David

Wat leuk, nu kan Christina op jouw rug Twister spelen! :)

b a s s i e (;

Tering gast.. Dit deed je vrijwillig? Om je beter te voelen dan daarvoor?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!