Wereldreizigers

Reacties

Reacties

sjaak

ik mijn mijn site www.wereldrondreis.eu

Marjolein

Ik heb nog lang niet alles gelezen maar heb genoten van wat ik al gelezen heb... Woon zelf nu 4 jaar in Maleisie op het paradijselijke eiland Langkawi
Ben net terug van 6 weken Australie waar mijn lover geboren is. Heb jullie site opgeslagen en zal zeker regelmatig over jullie ervaringen en reis gaan lezen. Dank jullie wel dat jullie deze fantastische reis met anderen willen delen.
Ik wens jullie heel veel geluk samen en wie weet komen we elkaar ergens op deze aardkloot tegen
groetjes uit Maleisie

Marjolein

vergeet mijn email en vind het zeker leuk om op de hoogte te blijven van jullie ervaringen.
p.s. we hebben ook een zeilboot waarmee we de aziatische wateren ontdekken......

Mariska

Hoi Laurens en Christina!

Bedankt voor jullie reactie in ons gastenboek (www.2opreis.com)
Zou het leuk vinden tussen jullie links te staan, ik zal ook een link naar jullie plaatsen.
Jullie hebben idd overeenkomsten in de route, leuk weer praktijkervaringe lezen :-)

Groetjes, Mariska

Ilona

Hoi Laurens & Christina,
Hoop dat jullie dit bericht nog door krijgen. ben via via op jullie site gekomen. Ga straks zelf in 6 maanden ongeveer dezelfde route afleggen en heb een paar vragen, over o.a. de verschillende soorten kleding (dik en dun) die je mee moet nemen.
Hoe kan ik met jullie in contact komen?
Hoop dat jullie reageren. Alvast bedankt.

Laurens

Hallo Ilona, wat is je mail adres? Dan mail ik je even

Ilona

ibergo@hotmail.com

eva

Beste reizers.
Ik doe dit jaar mijn profielwerkstuk over Wereldreizen en vroeg mij af of ik wat vragen aan jullie kan stellen?
Ik zou graag wat meningen van wereldreizers zelf horen.

Groetjes Eva Pijl.

Andries

Nog een site: http://www.rondjewereld.com/
Ik ben samen met mijn vriendin op reis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!