Het karstgebergte van Guilin en Yangshuo

Impression, Sanjie Liu

Reacties

Reacties

Monique

Hoi,

Ik kom op deze site, omdat ik allerlei sites aan het zoeken ben om nog een beetje na te genieten van mijn vakantie China & Tibet. Ik ben net een week weer terug. En ik tikte in op Google deze betreffende show.

Wat was die geweldig! Maar ik heb de DVD en CD dus ik kan nog een beetje nagenieten thuis.

Ik ga nu deze site nog ff door, want ik begrijp dat dit een site is van een wereldreis en dat jullie/je nog onderweg zijn.

Veel plezier!

Laurens

Bedankt Monique! Leuk dat je ons op die manier gevonden hebt (en het ook even laat weten!). Die show was inderdaad super! Als je zelf een site voor verhalen of foto's..laat maar even weten. Altijd leuk om andere reisverhalen en foto's te zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!